angel of mercy

Igår övningskörde jag, första gången på några veckor och det gick bra faktiskt. Who knew. Sen efter det var jag hundvakt åt ubbe hela dagen. Han är så envis, när man är ute och går med honom är det verkligen han som bstämmer vart man ska gå. Han är stark för att vara så liten, iallafall supersöt hund. Sen lagade jag en fin och god middag till min familj & på kvällen kom Josefin hit. Vi kollade på dom två första Johan Falk filmerna och dog lite (frank <3). Kvällen slutade med att jag lade mig brevid Josefin i soffan, hon puttade ner mig på golvet så att jag kom åt bordet och spillde ut ett glas fanta på mattan.

Strax ska jag ut och springa och sen ska jag övningköra idag igen. Den här helgen har gått skitsnabbt och det känns inte ens som att jag har gjort något. Gillaree inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0