better in time

Funderar på hur bra det går för mig just nu, fick två fina igvarningar hemskickade idag och ganska mycket frånvaro. Det går dåligt för mig på Rosendal och jag hatar att skriva journalistkaktigt så jag borde nog fundera på att byta. Synd att jag är för lat & säkert måste gå om ett år då. Vi får väll se. Annars så har jag bakat kladdkakemuffins med chockladglasyr hemma hos Kajsa med henne och Elin. Majan kom förbi en snabbis också. Har skrivit klart min artikel som troligvist var den sämsta jag nånsin skrivit och lyssnar på hide and seek. Bye

Kommentarer
Postat av: elin

cheer up dude, vi har ju ngt att fästa ögonen på iaf ;) <3

2009-11-18 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0