breakeven

Ikväll har jag faktiskt städat. Förra veckan var det första gången på länge men jag tänkte att det var dags att sluta vara så lat och ba städa en gång i veckan. Mamma blir överlycklig iallafall och berömmer mig och jag känner mig som en duktig dotter. Fint. Resten av kvällen bestod av The Script som utan tvekan, är dagens musik. Nu ska jag lyssna sönder deras låtar Breakeven, Man who can't be moved, och We cry innan jag somnar. Sjuk är jag också, Ullis kommer troligtvis att döda mig. Btw så har jag inga pengar på min mobil så jag kan inte svara på era sms. Fylla på den tänker jag inte göra heller. Bleh. Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Fred

hehe jag har sett the script live..... :D

2009-11-08 @ 23:24:26
Postat av: josephine

har du inte lyssnat på dom förrän nu :O

2009-11-09 @ 21:45:50
URL: http://knurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0