calling all angels

Nu har vi äntligen bokat resan så nu gäller det bara att spara pengar. Det är absolut inte min starkaste sida så vi får se hur det går med det. Jag ska snart få en nya mobil, pappa kanske redan har beställt den. En tidig julklapp eftersom att jag verkligen är i behov av en ny mobil. Fint av mamma och pappa. Imorgon är det fredag och det betyder helg. Den här helgen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Känns som att jag säger så varenda helg thease days, men skönt är det. Jag ska vara hundvakt på lördag, jag längtar. Jag önskar att mina föräldrar lät mig få ha en hund, men det känns som att jag kanske kan få dom att bli lite mer öppna för ideén. Nu ska jag gå och lägga mig. puss gondatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0