for blue skies

Idag var det igdag i skolan men jag var tvungen att åka dit ändå för att göra samprovet, som gick skitdåligt. Hela gårdagen pluggade jag med Kajsa för hon hade svaren på instuderingsfrågorna. Hon hade markerat vissa som hon "visste" inte skulle komma på provet så vi struntade i dom... kom dom på provet? ahhrå!. Ett G blire nog om jag har tur iallafall haha. Resten av dagen jag har bara chillat, skönt att vara ledig en extra dag.

Imorgon blir det studiebesök med klassen i Stockholm på Nationalmuseet och vi kommer inte vara hemma förrän 18.20. JAG HATAR ROSENDAL. Vill ha heeeelg. Nu ska jag börja skriva en av dom tre skrivuppgifterna jag måste ha skrivit klart tills på fredag. VERKLIGEN hatar rosendal. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0