fredag

Hade egentligen sovmorgon till 1, men gick upp tidigt för att hinna gå till banken för att fixa ett nått kort. Min syster skulle följa med så slapp gå ensam men hon försov sig så jag fick åka ensam ändå. Det gick bra ändå, för det gick skitsnabbt. Nu sitter jag här i skolan och väntar på Ullis så vi kan göra vår engelskagrej men hon e lite små seg :]. Har hunnit göra min samuppgift medans jag har väntat iallafall, good work. I helgen blir det en plugghelg, ska skriva alla mina litterärgestaltnings uppgifter. Ikväll ska mina små guyzez (vad ska jag kalla er?</3) komma och vi ska se saw filmerna och köpa godis, scary. Gillart. Nej nu får ullis komma... ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0