i can see you now

Idag stannade jag hemma från skolan... jag var lat. Fast lite sjuk också faktiskt. Har bara legat i soffan och kollat på tv hela dagen...så skönt. Imorgon är det fredag iallafall så det är najs, tror jag bara ska vara hemma då faktiskt. Känns som att det behövs. På lördag ska jag hem till Josefin iallafall. Elin sitter och klagar och vill byta skola så vi ska till syon imorgon. För första gången NÅGOONSIN känner ja att jag accepterat mitt öde... ingen fritid och bara plugg </3. Nej vi får se huree blir. Nu ska jag springa och hämta barnen på dagis. tudilu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte banga på ett skolbyte.

2009-11-12 @ 18:18:40
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0