i need another story

Trevlig dag i skolan, ganska rolig faktiskt. Trots att det ba va massa jobbiga ämnen. Hade hoppats på att få göra min intervju som jag haft så mycket ångest för men inte det inte. Fick också tillbaka matteprovet idag, 6/38. Det ironiska är att det säkert är ett av mina bästa resultat. Kajsa följde med mig hem efter skolan och tillochmed majan kom förbi en stund.

 Kom precis hem efter att ha vaccinerat mig (som min mamma så fint kom ner och sa att vi skulle 10minuter innan vi åkte). Det var inget kö och gick snabbt men lite ont gjorde det allt. Det gör ondare och ondare ju längre tid de går, kul :). Ikväll kommer Josefin och vi ska träna, gillare. 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0