it dosen't mean anything now that you're gone

Har haft en rolig dag i skolan och med hjälp av min mobil har jag lyckats ta dom skabbigaste bilderna på dom skabbigaste tjejerna genom tiderna (ja elin, just du). Snart ska jag tvinga mig iväg att jobba. Understryck ordet tvinga ett par gånger, bleh. Är inte alls taggad men what to do. Har man bokat en resa för 6000 så har man. Idag fyller min lillebror år så det blir god middag iallafall och sen mot kvällen ska jag nog träna. Okej, jag SKA träna. Längtar till Torsdag, det kommer bli en minst sagt ROLIG dag. Nu ska jag se lite på one tree hill innan jag måste ut i kylan. ciao

Kommentarer
Postat av: elin

:(

2009-11-30 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0