noypi

Joobig och dryg dag i skolan idag, likasom allt annat i livet. haaa. Är sjukt trött, kom precis hem från jobbet och jag kan inte precis säga att det gick bra. Suck jag känner att jag har tröttnat på att jobba med barn och ska nog försöka fixa ett annat jobb. Byta karriär liksom. Har försökt plugga matte idag utan framsteg. När jag tänker på Margit har jag lust att sätta upp min boxningskudde i mitt rum och slå så hårt jag kan heh. Ska snart ut på powerwalk med Josefin och det ska bli skönt att känna fläsket darra :]. Pappa har beställt mobilen jag ville ha så förhoppningsvis kommer den i veckan. Let's hope. Ciao



Fortress of daylight come
And I stand by
Waiting to catch the quickest plane.
Fly me to nowhere,
Is better than somewhere,
That's where I've been and nothing's changed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0