out of the dark

Jag hatar torsdagar, det är min längsta dag. Visserligen har jag bara 4 lektioner och slutar runt halv 3 men ändå. Hade engelska prov idag också men det var oförberett så man slapp plugga, gillart. Det gick bra, kändes som att man kunde de mesta. Sen jobbade jag och barnen var faktiskt snälla idag, ovanligt nog. Deras pappa hade bakat massa goda äppelmuffins också, det satt fint som mellanmål. Sen skulle vi ha vacinerat oss idag men när vi kom dit sa dom att om man inte redan hade nummerlapp fick man komma tillbaka en annan dag. Så så fåre bli, kommer säkert ha hunnit få svininsluensan innan dess menmen.  

Nu ska jag titta lite på The Hills och The city, det var ett tag sen. Imorgon måste jag förbi banken innan skolan och fixa ett nytt kort, pallaaaarej. Bleh. Aja jag har inte riktigt nått val men ändå. Det hjälper att klaga ;]. Hejdoo



      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0