talk you down

Jag vaknade inte fören elva idag. Jag som hade tänkt gå upp nio för att kolla på Michael Knight. Jag börjar ALLTID mina mornar med att kolla på det. För er som inte vet vad de är så handlar det om Michael Knight (som David Hasselhoff spelar) och han är nån slags agent med en cool bil som kan prata & göra allt möjligt. Jag veta att jag är en tönt men de är faktiskt bra hah. Hursomhelst, de blev Beverly Hills hela morgonen istället och nu sitter jag och skriver mitt manus. Jag är snart klar så de känns bra, good job there. Annars blire jobb idag & det är bra för jag kommer ju behöva massa money till vår resa.

Nej, nu ska jag skriva klart det sista och sen kolla vidare på Beverly Hills. Även idag blire The scrpit & ja, jag är väldigt avundsjuk på dig fredrika. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

hihih, I know you are (; before the worst är brao som fän!

2009-11-09 @ 23:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0