the team is losing ground

Gillar att mina kompisar seriöst ALLTID har damp, gör ju tillvaron lite roligare... tror jag ska betala av resan imorgon IALLAFALL eftersom att jag jobbar på torsdag & då blire så stressigt men får se. Köpte lite godis och laddade ner det nyaste one tree hill avsnittet ikväll, fick även ett snabbt besök at knutsson, trevlig. Nu sitter jag här och försöker komma på frågor till min intervju på torsdag och det går väll lite sådär. Orkar inte bry mig så hej igvarning två. Snart ska jag gå och lägga min i min säng och sooova. Jag skulle kunna sova föralltid, det är det bästa jag vet hah. Imogon är det en kort dag i skolan & inget jobb. naaaajs. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Annaonym

du o jag, ordföranden i ig-föreningen?

2009-11-18 @ 01:02:24
URL: http://annaofv.blogg.se/
Postat av: rebecka

hahah JA! gärna :*

2009-11-18 @ 10:20:57
URL: http://plasticcup.blogg.se/
Postat av: elin

hehe. för vi har inte smittats av dig :*

2009-11-18 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0