uprising

Kort dag i skolan & jag stannade tillochmed kvar längre för att kolla på ensamble konserten, haha jag säger bara att de var tur att jag, Fredrika och Kajsa slapp spela. Fyfan, jag kommer dö när vi ska spela upp. Annars har jag bara jobbat en kort stund idag & känt mig sjuk resten. Jag har även hämtat ut mina skor och kollat lite mer på Beverly Hills, jag kollade precis på ett avsnitt där de var julafton och insåg hur mycket jag längtade. Julafton måste vara det mysigaste som finns.

Är lite tveksam om jag ska pallra mig till skolan imorgon, känner mig verkligen sjuk men we'll see. Nu ska jag sätta på första säsongen av One tree hill innan jag tar en varm dusch! bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0