we cry

Idag äre tisdag så det betydde bara var föreläsningar i skolan, that sucks. Men jag och kajsa turades om att anteckna så det var lugnt. Vi har iallafall bestämt vart vi ska resa och det blir Ios den 19 juni! Vi är 10 stycken som ska åka så det blir skitnajs. Efter skolan drog jag och Kajsa hem till majan (vi var på väg till mig och cyklade förbi majans hus som var på vägen, plötsligt ser vi henne trycka sig mot en ruta så det blev hem till henne istället). Jag hoppas att det nyaste One tree hill avsnittet har laddats nej så jag kan kolla på det ikväll. Känner mig lite sjuk, ska gå och lägga mig tidigt. Måste verkligen färga mitt hår imorgon. Nej..bye  

Värda låtar att lyssna på
The national- Fake empire
Sean paul feat Keri Hilson- Hold my hand
The Script- Breakevan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0