9 crimes

Gårkvällen vart jättelyckad, massa folk och massa sprit, hur tråkigt kan det bli?. Vi spenderade hela dagen med att dekorara Kajsas hus läskigt, och det vart braa med massa spindelnät och skit all over the place. Sen gjorde vi oss i ordning & resten kom vid nio. Dom sista drog vid tre och då började vi städa. Vi gick upp skittidigt på morgonen dagen efter och städade. Och det gjorde vi i fleeera timmar, sen cyklade jag hem och åkte till mormor och morfar för att äta middag & där har jag varit tills nu. Sen skyndade jag mig hem och gjorde mig i ordning för jag trodde jag skulle få besök, men tyydligen inte nu......= gjorde mig i ordning i onödan. Bleh ska gå och ta bort mitt smink nuu, ovärt.... suck. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0