break through

Trevlig dag med guyzez på ÖB och Willys, vi handlade det vi behövde och lyckades hålla vår budget. Det var treeevligt, efter det åkte vi och fixade vin i Gammlis och sen kom min syster och hämtade oss så vi slapp åka buss igen. Känns som att det är det enda jag gjort idag haha.

Igår kollade vi ju på skräckfilm hos Knutsson och rökte vattenpipa, det var najs. För vissa mer än andra, knutsson spydde för att hennes vattenpipa smakade så äckligt. Mysigt. Sen gick jag, kajsa, Julia och Knurr och sov i hennes säng allihopa. Lite varmt och trångt men jag sov ganska braaa.

Snart ska jag köpa godis med Kajsa och sen ska vi plugga äckelekonomi hela kvällen. Orkar och vill inte. Vill bara vara hemma & chilla, är för trööööött. Aja, nu ska jag klä på mig. Ciao

Dagen sällskap, -ullis & + deborah

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0