Don't stand there crying as you're watching

Trevlig dag i skolan.. eller? Försov mig och missade matten, kanske inte så bra med tanke på att matte inte är mitt starkaste ämne. Men det var skönt att sova iallafall. Hade en ganska chill dag och sen har jag jobbat lite också. Barnen har seriöst kommit in i en jävla trotsålder, får kontrollera mig för att inte få damp bah. Nu har jag iallafall lov en vecka, förhoppningsvis har det gått över by then. Har skrivit klart min artikel ikväll också. Känns som mitt liv består av skola, jobb, plugg. Tråkigt liv. 

Imorgon är det maskerad iallafall, kul! Ska vara en djävul hah. Fick låna djävulshorn av Emma, tjejen jag är barnvakt åt. Sneeellt!. Imorgon ska vi repa med vårt band också! haha. vad har jag gett mig in i? Godnatt   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0