electric feel

Gokväll :)
Har spenderat hela kvällen med att titta på The Hills. Tror jag har kollat på fyra avsnitt eller nått haha, måste säga att det är synd att inte Lauren är med i dom nya. Snart ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret innan jag sen går och lägger mig i min skööna säng. Kajsa ska komma till mig imorgon & så ska vi spray guldspray på våra kläder till kveellen. Hoppas det blir bra men de blir det sääkert inte. Vem vet.

Jag längtar till London! bara 13 dagar kvar nu hhiehie. Ska shoppa så mycket nya kläder jag kan. Det gäller bara att försöka spara pengarna tills dess. Min gissning är att dom kommer gå åt på sprit... heh. Ska iallafall göra mitt bästa! godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0