fuuuck it

Igår var det halloweenfest, jag elin och kajsa gjorde oss först i ordning här innan vi drog till Louise där alla andra flickor var. Vi kom till festen i sävja runt 10, det var skit mycket folk och det var ganska kul men poliserna kom direkt. Såå vid 12 var alla tvugna att dra typ för de kom massa som inte var bjudna och pengarna som hade gått till inträde hade någon snott. Stackars tjej som hade festen, hursomhelst så drog jag, Karin, Julia och Louise till gammlis killarna istället. Det var ganska dött där så jag bestämde mig för att dra. 

ÅH ÅH ÅH här kommer fortsättnigen.
1. Min klack på min FINA!!!! sko ramlar av. 10 cm klack. Jag får gå med en klack sko och på tå med den andra foten. 
2. Bussen från gamlis går inte fören halv 2, precis lagom för att jag ska missa bussen i stan
3. Jag har inga nycklar och varken Elin eller Kajsa svarar så jag har INGENSTANS att sova
4.. Jag är ensam
5. Jag går runt på stan (I REGNET) med mina trasiga skor, vinglar lite lagom sådär. 
6. Sitter och väntar på bussen i min ensamhet.. FRYSER
7. Bussen kommer, jag går av och när jag går av står det värsta parygänget på väg hem. Jag går där med mina trasiga skor, halkar nästan i en backa brevid dom.
8. Jag kommer till mitt hus, knackar på Martins fönster. Tillslut vaknar han och kommer och öppnar. Jag smyger in så att mamma inte ska höra mig.
9. Jag går inne på toaettet och låser. Precis när jag tror att jag klarat det ringer mobilen. Mamma...
10. Jag somnar skönt i min säng och drömmer lite mardrömmar.  

Mina 3% lucky som facebook förutspådde stämde verkligen! :Å. Bra början på lovet. Nu ska jag hem till kajsa & Elin och myyyysa. Jag hoppas att idag blir en bättre dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0