how to save a life

hellluu
Min dag har varit ganska chill hittils, blev lite halvt utskällt av Margit för att jag var inne på facebook på matten hehe. Men jag var inte ens inne, jag satt fint och läste i matteboken men hade skärmen uppe och facebooksidan framme MEN jag var inte inloggad. Så sur tant haha. Annars har Fredrika och Kajsa övertalat mig att vara med i deras band i Ensamble, jag måste ju läsa 100p till om jag ska få mina slutbetyg. Jag sa ja, men kan INGET instrument så jag vet inte varför jag sa ja. Får se om det blir av MEN OM det blir det måste vi spela upp en låt i matsalen. Och som sagt jag kan INGET instrument. Inte ens lite hahah.

Idag ska jag träffa Majan,Kajsa och Josefin och prova lite kläder. Det ska bli fint för jag har inte råd med egna hehe. Sen ska jag ut och springa också, måååste. Dags att komma igång med träningen :). ciao 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

det kommer gå finfint becka! lovar! :D

2009-10-08 @ 15:48:58
URL: http://fredrikahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0