jag har skuggat dig i år

Gokvell!
Igår och idag var det ju Jo-dagarna och jag hade seriöst tänkt skolka imorse men jag bestämde mig för att gå eftersom jag missade så mycket när jag åkte till London. Det var inte hemskt alls faktiskt, min redaktionsgrupp va skitbra och de va nääästan roligt. fint va?. Efter skolan cyklade jag nästan direkt och hämtade skitungarna på dagis som var lite omöjligare än vanligt :]. Men vem uppskattar inte utmaningar hehe?. Sen efter jobbet gick jag hem och pluggade en massa. Har skrivit klart min engelska recension och ganska mycket på artikeln. Duktiga Rebecka eller what?!. Imorgon ska jag skriva klart artikeln och manuset! YEY.

Imorgon har jag sovmorgon, så jävla väärt. Men det är jag fan värd så mycket som jag har pluggat på sisone. Funderar på att skriva ett kärleksbrev till knutsson och skicka i brevlådan, bara för att visa min uppskattning lixxx! Ja... om jag bara hade råd med frimärken! Vissa är panka. Nu ska jag sova i min otroligt skööna säng. Gondatt!


Kommentarer
Postat av: knurr

hahahah så fint det skulle va :*

skicka en bild på dig själv vettja (aaaa)

2009-10-22 @ 10:27:18
URL: http://knurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0