like a stone

Häääj.
Idag var jag lat & feg och stannade hemma från skolan haha. Men skönt var det och jag pluggade faktiskt. Jag skrev klart min novell som inte blev bra alls och pluggade lite konsthistoria. Älskar att bara vara hemma en dag nu och då faktiskt. Imorgon är det äntligen fredag, bara två lektioner och födelsedagsfest hos Maria på kvällen. Det blir nog en bra dag.

Annars sitter jag här och lyssnar på min finfina musik. Tänker tillbaka till the old times i Valsätra. Saknar det ibland, det är sjukt att så mycket har ändrats dom senaste åren. Gillare dock. MEEEN jag skulle jättegärna vilja ha en till bal. Det roligaste jag nånsin gjort var nog att fixa mig till balen. Man kände sig så fin hela kvällen. Iallafall, ikväll ska jag kolla på the hills tror jag, de var länge sen!

                            jag och fina Vide (som lyckas blunda) på balen 2008 :)



jag & macki som var min fina dejt, innan balen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0