live for a day

Gokveelll
Fan vad jag hatar matte. Jag fattar ingenting. Ingenting. Hur många gånger pappa än förklarade så förstod jag ingenting. Det finns inte en chans (inte ens en liten) att jag får godkänt på provet imorgon. Och ändå har jag lyssnat på varenda jävla lektion och faktiskt räknat. Orättvist. Men vem vet, jag kanske vaknar upp imorgon och kan allt. Men jag tvivlar på det heh. Mamma hade köpt hem kanelbullar idag för hon glömde det igår så det gjorde min dag lite bättre iallafall.

Tror jag ska ta en dusch, fryser skit mycket. ÅH imorgon har vi konsthistoria också... hatar att jag valde Rosendal.. snacka om att jag överskattade mig själv lite lätt sådär. Känner att det dags att köpa lite nya skor. Kanske får bli i London. Nej, godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0