sky

Hääj
Skönt med en kort skoldag. På svenskan kollade vi bara på ett rolig shakespear film, jag satt seriöst och skattade hela tiden. Samhällskunskapen däremot var sugig! Är så glad att jag kommer missa provet nästa fredag. Imorgon är det Tordag, och jag är glad över att jag slipper min intervju  för vi ska nämligen kolla klart på filmen istället. En mindre sak att oroa sig över iallafall, de är ju alltid något. 

Sen jag kom hem har jag umgåtts lite med min syster, vi missar alltid varandra nuförtiden så det var trevligt. Jag är så jävla avundsjuk för hon ska åka till Miami i Januari, jag skulle gärna följa med!. Usch jag ska snart pallra mig iväg och jobba, hoppas barnen är snällare idag men säkert inte.. aja pengar som pengar! Bye

hittade en äckligt gammal bild på mig och malin. Ja, äcklig är vad den är! time för a change people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0