that's all they really want, some fun

Lite spontant bestämde vi igårkväll att Kajsa skulle sova här, så vi drog hit halv 12 och sov. Tydligen tog jag all plats, allt täcke och snarkade högt. Haha stackars Kajsa, jag var jätteförkyld, iallafall så vaknade vi runt 11 och då drog Kajsa hem för att duscha. Sen dess har jag försökt fixa min kattöron, eller nu fixar pappa dom. Han har ögat in hela sin själ i det och när jag gick förbi förrådet nyss så hörde jag en borrmaskin.... (y). Det bli nog bra!. Om två timmar ska jag vara hos Kajsa och dekorera så det är bäst att jag drar mig. TAGGAR som fan!. Bye

You won't be 17 forever
and we can get away with this tonight
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0