thinking of you

Idag har jag inte gjort mycket men jag har hunnit med att träna, färgat malins hår och träffat Knutsson och Josefin en sväng. Det var mysigt att träffa dom fast jag var inte där så länge. Josefin kastadeut oss ganska snabbt för hon skulle sova! så rolig brud!. Knutsson hänkade iallafall med hem till mig där vi käkade mackor och drev med Beard. Hon drog nyss och var tvungen att springa till bussen. Annars är jag skittaggad tills på fredag!

Är det bara jag som tycker knutsson påminner lite om Dessie på den här bilden HEHE? NÅTT äre.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: knurr

hhahahh du äcklar mig :( jag ser inte ut som henneeee

2009-10-28 @ 17:34:55
URL: http://knurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0