this is the way I need to wake, I wake to you

Shuue
Måndag igen. Fint. Eller? Vi stannade alla iallafall hemma från idrotten för vår lärare var sjuk och vi skulle ändå bara plugga. Förlåt, inte vi ALLA utan kajsa gick dit. That's right, den lilla pluggisen. Annars har min dag varit helt chill, bara några få lektioner i skolan & sen kom jag hem och tittade på Gossip Girl och The hills. Ska försöka plugga lite matte ikväll så jag inte får ig imorgon på provet. Fast jag kan nog plugga hur mycket som helst och ändå få ig. Mindre fint. Ska man ut och springa idag också?

Är övertaggad till helgen! Vad jag än gör faktiskt haha, så blire när man är hemma och läser en lördag! Hade varit ännu mer taggad om jag hade haft snygga kläder att ha på mig. Men icke. Snart åker jag till London, gillare mycket. Ska shoppa för alla pengar jag har sparat. DAGS FÖR MATTE . wiho. puss

                                   som lyckligast.. hehe. Eller elin?




Kommentarer
Postat av: elle

ÅH det är min favoritblandläsk också! fyfan va sugen/peppad man e yao!

2009-10-05 @ 20:26:54
Postat av: Fredrika

hej vad jag kommer få ig imorgon.

2009-10-05 @ 21:44:27
URL: http://fredrikahallstrom.blogg.se/
Postat av: rebecka

då är vi två!

2009-10-05 @ 21:48:43
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0