when you cant get another try

Skoldagen blev längre än väntat för jag och Ullis var duktiga och stannade kvar för att göra vårt engelska arbete. Gjorde vi helt fel och fick börja om från början? ahrå. Just ni hatar jag irländska. Efter skolan kollade jag iallafall på Gossip Girl och jag måste säga att Ed Westwick är världens sexigaste. Att han har brittisk accent som jag fick veta av Ullis idag gjorde saken ännu finare. Vi satt och kollade på alla möjliga klipp på youtube på honom och dog lite.

Jag har cruisat runt med min syster i stan som har fått sitt körkort. Vi handlade lite mat också faktiskt... intressant va. SEN har jag fakriskt läst ut Stolthet och fördom, låg och läste i minst tre timmar haha. Älskar den boken, den va faktiskt BRA heh. Nej nu ska jag sova, imorgon är det ju fuckig älskade Jo-dagarna. Kill me.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-10-19 @ 23:24:30
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: eelin

hej ida nej de har väl ändå ingen missat XD

2009-10-20 @ 18:23:11
Postat av: Anonym

Chuck <3

2009-10-20 @ 19:41:34
URL: http://metrobloggen.se/theodoraandersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0