yellow

Oväntat nog kom Mäcki hit ändå en stund. Vi tittade på tv och snackade lite, trevligt. Han gick för en stund sen & jag kan seriöst säga att jag är misshandlad och har ont lite här&där. Vi brottades och slogs lite, ibland glömmer han att han är stark haha men jag kan ju inte säga att jag inte provocerade honom... Men han var snäll.... och det var jättekul iallafall! Det var längesen vi sågs. Gillar att Beard har laddat upp massa bilder från Kajsas maskerad, gillar bilderna lite mindre. Lyssnar på yellow om&om igen och undrar vad jag ska gööra här näst...

Imorgon blir till att plugga fittekonomi hela dagen, bleh. Är inte trött alls, men godnatt :*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0