you cried

Gokvell igen
Matteprovet gick åt helvete, precis som jag väntat mig. Resten av min dag sög också för jag kände mig yr all day. Efter skolan var jag barnvakt, till två inte så snälla barn. Idag var dom lite för besvärliga menmen. Efter det cyklade jag snabbt till Kajsa, och sen gick jag, Elin och Kajsa ut och samlade pantburkar haha. Jag är faktiskt 70 kronor rikare nu! fint. Köpte dock godis för de hehhe. Snart ska jag lägga mig i sängen och kolla på det nyaste one tree hill avsnittet med mitt godis, så dagen slutade ganska bra ändå. Bara två dagar kvar i skolan den här veckan, SKÖNT. Imorgon är det en chilldag i skolan så det är också skönt. Elin och kajsa är två MYCKET fina vänner! (<3)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0