adore you

Shue shue
Åh jag känner mig så elak just nu, borde lära mig att tänka ett steg längre. Opassande tillfälle att göra så. Hursomhelst så är jag nyduschad och freesh inför kvällen. Kan inte säga att jag är övertaggad precis.. är ganska trött. Men det går nog över :). Vi ska som sagt åka ut till Elins land inatt, klockan 12 går bussen dit och halv 6 går bussen hem. ett  äventyr!

Har ätit chockladpuddig idag med, hehe. Är numera ganska äcklad av det & har fortfarande en liter i mitt kylskåp. Knutsson ska komma och eta lite sen. Vad ska man ha på sig ikväll? har lust att åka i mjukisar och uggs men icke!. Borde städa mitt rum.. och sen vill jag ha detdär intyget som behövs innan man kan börja övningsköra! det är jag astaggad på.

                                                            

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0