all we are

Idag skulle vi bara läsa i skolan så vi fick komma när vi ville så jag och kajsa åkte ner en sväng på stan innan skolan. Jag köpte ett par svarta jeansleggings och sen letade vi efter guldspray till marias fest på fredag med guldtema. Men vi hitttaaa inget, frågan är vad man ska ha på sig. Sen cyklade vi iallafall till skolan och mötte upp Elin och alla guyzez och gick och satte oss på högsta våningen. Tror jag läste 9 sidor på 5 timmar haha. Vi hade iallafall med oss fika och skit & hade det mysigt. Jag, Elin och kajsa gick hem kvart i 6. 

Sen har jag försökt skriva på min novell som går skit. Blääeh. Imorgon kommer jag få intervjua, hate it. Och nu ser jag en mygga i mitt rum... hatar det ännu mer. Nuu mosad hehe. Hatar myggor när man ska sova, dom surrar alltid och sen ser man dom inte när man tänder. Vilka problem..   

Vill ha helg, skolan förstör ALLT, sååå tråkigt. Men vad ska man göra? Nej nu ska jag gå och lägga mig strax. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0