angels

Schöönt med helg imorgon. Ska åka till skolan typ 3 timmar innan vi börjar för att fixa en sak vi måste ha gjort klart tills på tisdag.. suck. Äsch, lite sovmorgon iallafall.

Josefin gick hem för ett tag sen, det var kul att mysa med henne. Vi låg mest i min säng och pratade om livet.. hon sa några big No no's också. Kul. Tvingade henne återigen att lyssna sönder en låt, fast en ny den här gången haha. Finisen. Jag är jättesugen på risifrutti!. Har jag det? näeeej.

Funderar på att gå och sova snart, tror inte att jag har lagt mig innan halv 12 någon dag den här veckan. Usch, hade tänkt räkna matte ikväll också. Kände verkligen att jag inte fattade ett piss på lektionen men det blev det inget av för pappa hade innebandy & jag klarar inte av att räkna själv haha. Well, that's why they call me reeebex. Nej. Är jätteglad över mina uggs iallafall. Mysiga. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0