fuck it

hello
Okej, det har blivit för mycket alkohol på senaste tiden... igår när jag och Dennis var på väg hem från festen i Eriksberg/Flogsta (?) fick jag världens magknip, jag dog. Har aldrig haft så ont, det kändes som att någon stod och hoppade på min mage typ. Så jag ringde min mami som fick komma och hämta mig halv två på natten. Men hon var snäll och tog hand om mig hela natten & morgonen. Jag har tillochmed fått frukost på sängen, fint. 

Annars så var väll festen helt okej, blev ganska full och dansade med alla tjejerna typ hela natten. Inte världens roligaste folk kanske, men heeelt ok. Nästa helg ska jag inte dricka! Iallafall inte båda dagarna hehe. Känns verkligen som att min kropp börjar säga ifrån. Det är ju synd att det händer nått varje helg. Det är väll bara att köra. Annars ska jag ligga i min säng hela dagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0