eeeh ?!?!

Jag hade tänkt lyssna och anteckna idag.. jag hade faktiskt det. Eller när jag märkte att hela klassen plötsligt började skriva på datorn medans Tony och Anders snackade, bestämde jag det. Men det går inte! Jag orkar bara lyssna ett antaaal timmar på ointressanta saker. Jag önskar att jag var hemma och sov.

Efter skolan ska jag leeeka med majan och kajsa. Det var ett tag sen, de blir nog ruuwligt. Just nu sitter jag och pratar med en vän från turkiet haha.. vill jag åka utomlands? aaa. Vill jag slå kajsa? aaa. Hahaha Elin och jag har gjort de under föreläsningarna..CIAAO!

Kommentarer
Postat av: wanna be your lover but you gotta get with my friends...

VÄÄÄÄN!?!?!?!?? :O:O:O

2009-09-01 @ 14:44:39
Postat av: Anonym

jarååå

2009-09-02 @ 10:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0