family values

Shoo00.
Igårkväll drog jag och knutsson på fest i fyrishov med Julia, Dennis och Elin. Det var nån lokalfest vid fyrishov och vi kom inte fram fören halv 12 tror jag. Det var helt okej kul ibörjan, drack lite cider & vin och dansade. Efter ett tag kom poliser och festen avslutades typ. Sen skulle vi gå till bussen men fick lite förhinder hehe. Stackars Dennis. Sen blev jag ganska full och satt och käkade på Max med Knutsson och Elin hehe.

Idag har jag chillat med Josefin och Knutsson, vi har legat i min säng och sjungt för fulla livet (?) och jag har precis tryckt i mig kebab. Men den var äcklig, kändes som de var fullkorns kebab haha. Nu kom Kajsa och ikväll är det fest i Eriksberg. Kommer bli akoholförgiftat snart.. pözzzzz   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0