fast car

shaa0000
Elins land var jävligt värt, skit kul faktiskt :). Vart lite för full men det är ju härligt det också. Vi dansade och drack hela natten. Tror jag kom hem vid sju på morgonen, precis när pappa gick upp. Annars var gårdagen skit. Glad att jag hade Majan & kajsa iallafall. Fina vänner det där. Resten av dagen myste vi hemma hos Kajsa och kollade på tv med hennes familj. Sen sov jag där också, vi låg och lyssnade på fast car halva natten och masserade varanndra haha. 

Ikväll verkar det hända jävligt mycket så jag tror det blir fest med min favorite girliews. Fyfan vad jag hatar när man råkar berätta nått personligt på fyllan & så säger folk vidare det haha, inte okej nånstans. Snart ska jag hem till majan och fixa lite saker. Ge tillbaka hennes skor bland annat! ciao.  





Kommentarer
Postat av: u

Jag gillar en lite för full Becka :D

2009-09-26 @ 17:54:29
URL: http://metrobloggen.se/theodoraandersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0