från september till advent

Shuu, var hemma idag också. Mår dock lite bättre idag (y) och jag var men på matchen. Fick göra värsta mission för att mina föräldrar inte skulle märka det haha, dom ville nämligen inte att jag skulle spela eftersom att jag är sjuk. Förstårligt.. men de var ju sista matchen. Vi vann med 2-0, asnajs.

Imorgon ska jag prova gå till skolan, känner mig så uttråkad av att bara vara hemma. Jag vill aldrig att morgondagen ska komma HEHE, fyfan. Men vad gör man inte. Gu vad inget händer, alla är så tråkiga. Allt är tråkigt. Sverige har ju fotbollsmatch imorgon iallafall, nått posetivt (y). Nu ska jag sova eller nått. fuck you all

Kommentarer
Postat av: jag vill ha robin ... :$

vafan fuck YOU :(

2009-09-09 @ 12:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0