i'll be right beside you

Hamlet var det. Nej tror jag ska gå och bada istället.. vad var det jag sa? Åh jag blir så irriterad över att Uppsala är så jävla tråkigt. Inget händer & om det gör det är det alltid samma sak. Kan det inte bara hända nått jättekul i helgen? fyfan.. ska ligga i min säng hela helgen och tycka synd om mig själv och deppa. Jag är så uttråkad att jag funderar på att köpa en hamster eller nått hahah. Hej tand röd.

Kom Josefin och hämtade plånboken? näeej. Imorgon ska jag fan ta med pengar till skolan och köpa flera mackor.. hihi. Åh nu blev jag gladare. Jag vill typ börja dansa eller nått. Nu är liksom fotbollssäsongen över.. ganska deppigt. Tror jag ska övertala kajsa eller nått, hon är säkert på. Hon är alltid på. Jag vill göra nått med mitt hååår.. jag är uttråkad på det också. Josefin vill att jag färgar det brunt men jag vågar inte hehe. Känns inte som att jag skulle passa i det.. men who knows. Men jag är nog för feg för att prova..

Orkar inte jobba på tisdag, onsdag och torsdag. Men pengar till London! det gör det lite mer värt. Såg nyss lite spoliers från de kommande säsongerna på Gossip Girl och One tree Hill.. i'm not that happy. ciao!

Kommentarer
Postat av: josefin

heheheheh kanske kommer idag. eller kanske inte, har annat att göra. men jag behöver mina peeengar :(

2009-09-15 @ 16:31:49
Postat av: rebecka

hahahha du är så lame kompiz :*

2009-09-15 @ 23:49:46
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0