i'm done

Hejhopp!
Kulturnatten vart helt okej med tanke på att allt som kunde gå fel gick fel. Vi käkade först middag och förfestade hos mig, det var jättetrevligt det. Sen tog vi bussen ner på stan och hann inte vara där särskilt länge innan Kajsa var tvungen att ta en tur till polishuset hehihehiei. Finisen då. Sen gick förbi en fest vid vaksala men jag, Elin och Maria drog ganska snabbt tillbaka till stan. Resten av kvällen spenderades med dom och vi träffade på massa roligt folk. 

Idag har jag mywst med Kajsa, hon har fått berätta om sitt lilla äventyr om gårdagen haha. Vi har ätit allt möjligt skit, men är man bakis så är man. Knutsson och Majan har tittat förbi också. Just nu sitter jag och kollar på tv4, Kommisarien och havet som baseras på Mari Jungstedts böcker och eftersom jag älskar böckerna var jag bara tvungen att kolla. Det verkar bra, troligtvis fööör att jag läst böckerna. Hursomhelst, godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0