jo

Godmorgon äckel! (josefin)
Josefin ringde upp en timme och 20 minuter senare igår hehe. Pratade med henne till 12, det psykot.. hon vill verkligen inte sluta prata med mig. Anyhow vi så drev vi me alla fina flickor på sms hahaha. Tror inte jag garvat så mycket på länge. Kul vare. Sån fin kompis som josefin är väckte hon mig med 1000 sms imorse fast hon visste att jag hade världes sovmorgon! HEHE. Fyfän.. efter en timme kanske jag lyckades somna om iallafall. 
Jag har ätit frukost och börjat fixa mig lite till skolan, har bara sam och LG (y). Sen tror jag att jag skulle mywsa med äcklet Josefin ikväll :*. kanske sola?

Sköönt med helg iallafall. ciao  

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag älskar din bloggg!!!!!!!!!

2009-09-11 @ 21:00:12
URL: http://plasticcup.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH egenkär? :*

2009-09-12 @ 15:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0