kär i en ängel

Sådär nu är jag äntligen hemma. Eller okej jag har varit hemma emellan alltihop. Jobbet gick bra, jobbade bara en timme ungefär. Sen åt jag lite middag. följde med majan till OK för att ta ut pengar och tillsist cyklade jag till Josefin för att Låna lite kleeder. Fint. Och fin bild på henne

Sen senaste halvtimmen har jag pluggat matte med pappa. Fyfan vad jag hatar Matte B, det kommer bli ett jobbigt år. Tyckte synd om pappa som behövde förklara allt minst 10 gånger haha jag kunde känna av hans frustration... tyvär kan jag inte säga att jag fattade mer än 50 % heller. Får plugga mer i helgen HEHE. Tyvär verkar det inte som att det blir någon Håkan på fredag, ingen kan typ :(. Men Hååkan kommer finnas överallt hela tiden så det är nog lugnt.

Snart ska jag hoppa i duschen innan jag går och lägger mig. Skööönt det ska bli att sova! Ciao people


Kommentarer
Postat av: josefin

eh fin bild? eh vart? ehhh

2009-09-03 @ 10:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0