kväll

Yooo
Dagen har varit helt okej men ganska seg. Skolan var tråkigare än vanligt. Jag hade ju inte läst klart Hamlet som vi skulle ha gjort till idag för jag trodde inte att det skulle spela så stor roll, men vi delades in i grupper och på tisdag ska vi redovisa vad vi kommit fram till, varje grupp fick olika uppgifter (y). heiehiehi. fitta.

Jobbet gick bra, behövde bara jobba en timme kanske och när jag kom hem lade jag mig på soffan och somnade nästan efter en stund. Jag har kommit på världens smartaste sak om man vill kolla på tv samtidigt som man lyssnar på musik. Man sätter bara tvn på ljudlös och lyssnar på ipod samtidgt hehehe. fint. Nu ska jag färga min systers hår, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0