last night

Jag gillar att jag har så mpnga fina vänner. Hursomhelst drog jag och elin hem till kajsa efter skolan och åt chips och bakade kladdkaka!. Kommer rulla fram inom en vecka sådär.. skolfotot gick som sagt (?) helt okej.. HOPPAS JAG men hann inte se. Slapp göra intervjuen också för vi börjar inte med den förren nästa vecka. Imorgon är det två lektioner och sen är det heeellllggggg. Helt undebart.

Just nu håller och Sala Sala Sala på att skriva dikter till varanndra på facebook :). HAHA. Måste säga att han nog är en riktig poet innerst inne. Ikväll då... ska man sova tidigt? kanske. Men de är så tråkigt. Har pratat med Josefin nästan ända sen jag kom hem från kajsa, trevlig filur :*. Väntar på att hon ska ringa upp atm..

Jag vill göööra nått galet. Frågan är vad. pöösss

                                            hahah så fina ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0