light up

Hmm, vet ni vad jag har tänkt på på sistone (okej, den senaste timmen) att man inte ska stressa fram saker utan att man ska ta det som det kommer. Man kan ändå inte påverka det mesta så man borde bara chilla.. det som händer händer.. man kan som sagt inte göra nått åt det ändå, vilket totally sucks. Det gör mig arg haha.  Men ändå inte ge upp hoppet liksom, fast ändå veta om man ska. Man måste bestämma sig och seeeen inte ge upp. Haha djupt.. ELLER?!. Men visst, ibland kan man behöva lite "jagbaja" haha. Världen behöver nog mer "jagbaja"

Ska hoppa i duschen nu innan jag går och lägger mig tillslut. Kunde inte bada eftersom att vi bygger om toan eller nått för att det var mögel i takfönstret..don't ask me. Jag behöver sova känner jag, borde bara duschat för några timmar sen men icke, alltid i sista stund ;). puss

Kommentarer
Postat av: elin

a ba a

2009-09-15 @ 07:50:22
Postat av: KNURRE

GILLAR DET. mer spontanitet åt folket

2009-09-15 @ 10:40:00
Postat av: Anonym

JAARÅ!

2009-09-15 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0