live and let die

godkveeelll
Jag vaknade nio imorse, hade försovit mig en timme hehe. Skyndade iallafall mig att göra mig i ordning innan jag cyklade snabbt till skolan OCH jag kom i tid ändå (;. Vi hade bara massa politik hela dagen, det var lagom intressant ibörjan men sen blev det så uttråkande. Det var ganska kul att alla partier va där, särskilt sverige demokraterna haha. Dom vart typ hatade, det var lite kul att diskutera med dom. Ibland sa som så dumma saker så jag ville bara skratta/slå dom.

Iallafall, idag har jag bara chillat. Inget jobb på hela veckan och det ska bli sköönt. Fick mamma att massera mig lite & sen så bakade jag muffins tills imorgon, då ska vi ha någon läsdag i skolan och typ ta med oss filtar, fika och allt. Kan bli ganska mysigt kanske, vem vet. Bleeeh pallar inte läsa hela dagen dock.  

Fina Kajsa fyller år idag också, grattis till henne :*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0