mr brightside

Det gick bra att vara barnvakt och jag är nu 700 kr rikare, ganska soft. Jag lekte med dom och deras kompisar och spelade fotboll, kollade på film och åt godis. Marcus somnade typ 9 framför tvn haha, så jag var tvungen att bära in honom och lägga honom i sin säng, supersöt. Sofia kom inte hem förrän halv 3 och jag hade råkat somna så jag sov kvar där istället. När jag vaknade hade dom dragit till festlokalen där Sofia var kvällen innan för att kolla på födelsedagspresenterna. Men det var skönt att få vara ensam på morgonen (y).

har jag berättat att min mobil är trasig? de är den iallafall så jag får använda min gamla men alla nummer är typ borta.. score. Idag är jag sjuk, har skitont i halen. Det har varit ett jobbig morgon helt enkelt och jag vet att den kommer bli tusen gånger jobbigare inom några timmar. Fyfan. kommer nog bli emo inom en vecka, jag lovar haha. Jag får damp.

Ska ta kort på alla mina skor snaart, som jag lovat. När jag orkar (y). Tror jag ska beställa ett par skor till idag. Alltid när jag känner mig deppig haha, fyfan. Det är en sjukdom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0