on that midnight street

Sådär, nu har jag färgat Malins utväxt & hoppas att det inte blir en kant som de har blivit nångång men ooooftast blir det bra. Nästan alltid.

Hängde med kajsa efter skolan och vi lyssnade på låten nedan om & om igen. I slutet tror jag hon ville strypa mig men det är seriöst världens mysigast låt nånsin. Man blir så känslosam av musik och särskilt den där låten. Tror seriöst att jag berättade ALLA mina hemligheter för kajsa, verkligen alla. Såna som bara jag vet heh.. ångrade mig lite senare men de va ganska skönt faktiskt. Och det var skönt att det var för just kajsa för då blire inga konsekvenser, vad jag än sa. Nu ska jag forsätta att lyssa sönder låten.  

 


Kommentarer
Postat av: kJ

haha gillare mannen ;) bra jag och anderZ som vet du eller :*

2009-09-17 @ 11:45:36
Postat av: rebecka

hahahaha va? :D

2009-09-17 @ 19:03:52
URL: http://plasticcup.blogg.se/
Postat av: erik

ni ser så busiga ut. älskar dig.

2009-09-20 @ 14:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0