onsdag

Godmorgon!
Igår jobbade jag lite längre än vanligt för lilla Carl var tvungen att åka till akuten och sen visade det sig att han brytit nyckelbenet, så jag passade Emma medans dom åkte in med Carl. Haha så gulligt, hon och hennes kompis berättade att dom var kära i fyra killar som dom alltid springer efter och försöker pussa. Jag minns när man var i den där åldern, så kul haha.

Igår vart det myyycket chockladpuddig. Har kvar massa i kylskåpet idag också, blir nästan äcklad. Ikväll / inatt ska vi åka till Elins sommarstiga med massa roligt folk, tror bussen hem går kl. 05.25 eller nått. Hoppas det blir ruwligt. Ska sova massa på dagen så jag orkar hålla mig vaken. Nej, nu ska jag hoppa i duschen och tvätta mitt hår. Hörs senare! 

Kommentarer
Postat av: ellebelle

haha fyfan let's make it fun ;)

2009-09-23 @ 14:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0